top of page
Buscar
  • Foto del escritorEsperit Viatger

Retrat de Martorelles

Actualizado: 24 ene 2019



Martorelles és un poble petit i molt familiar format per uns 4.000 habitant aproximadament. No té res fora del que és normal, ni destaca per sobre de les ciutats veïnes, si més no, dóna l'efecte contrari. No té moltes botigues de roba, ni cafeteries per anar a prendre un cafè i els punts de trobada per a joves escassegen.

Però, si tan senzilla és, perquè l'he escollit per gravar un relat de viatges? Tot i que penso el que he mencionat anteriorment, he descobert un altre punt de vista d'aquest poble. En aquests últims anys Martorelles m'ha demostrat que no es ton dolenta com creia. M'ha aportat experiències, persones i llocs màgics dels quals ara ús parlaré i que m'ha fet valorar-la i apreciar-la com mai.



Si ets un amant de la natura com jo, aquest poble és ideal per a tu. Les seves mil i una rutes possibles de senderisme donen pas a uns matins de dissabte perfectes per fer esport, sigui sol, amb amics o amb família, com és el meu cas. M'encanta sortir a passejar amb ells i oblidar-me de tots els problemes. Això ha sigut el que he volgut ensenyar en la primera part del vídeo. Com m'agrada endinsar-me en els boscos d'aquest poble i fer-ho amb la millor companyia possible.




Martorelles desborda cultura per allà on la miris, i és una d'aquestes entitats populars la que li dóna significat a la segona part del vídeo. He volgut fer plans de les diferents places, de la masia, de l'ajuntament,.. Que són, principalment els llocs on quedo amb el meu grup d'amics de ball o on fem algunes de les moltes ballades que fem durant l'any. Passem junts tots els divendres i els dies que tenim ballades. Ells, s'han convertit en una part indispensable per a mi i el fet de quedar per Martorelles, fa que vinculi els llocs amb persones i per tant, veig a aquest poble des d'una altra perspectiva.

I sí, Martorelles no serà mai com Granollers o Barcelona, però si obres bé els ulls i aprecies els petits detalls que envolten a aquest poble, estic segura que no tornarà a ser el mateix per a tu.


Marta Carreras


4 visualizaciones0 comentarios

Entradas Recientes

Ver todo
bottom of page