top of page
Buscar
  • Foto del escritorEsperit Viatger

Retrat de la Sagrada Família. El meu somni



Tothom té una típica llista on s'escriuen coses que es volen fer. Aquestes metes pensem que costarà que es facin possibles. Jo sóc una persona somiadora. Voldria fer moltíssimes coses al llarg de la meva vida i, gràcies al nadal, he pogut complir un dels meus somnis.

Des que tinc sentit de la raó, anar a la Sagrada Família era un somni per mi. M'encanta l'arquitectura i com pensa i raona la gent. Pot semblar que sigui "rara", però sóc una persona que li agrada aprendre i li sembla interessant tot el que no és "normal". És a dir, totes les persones que surten dels estereotips, vesteixen diferent, fan coses diferents,... em semblen molt interessants i m'inspiren.


Pot semblar absurd, però a mi, la Sagrada Família em transmet molts sentiments i valors. La història d'aquesta obra mestra és impressionant i molt interessant del que sembla. L'arquitecte tenia una mentalitat molt més creativa i avançada per a l'època que vivia i era molt religiós, fet que va voler transmetre a la seva obra mestra. M'agradava tant la Sagrada Família que cada cop que passava per davant d'ella en cotxe, li feia un fotografia.




"El dia de Nadal, vaig obrir els regals pensant que tot seria roba, un llibre que m'havia demanat, algun objecte,... Vaig obrir una caixa metàl·lica que no sabia què era. Dins d'ella havia un sobre i una carta escrita per ma mare. A la carta em feia una introducció sobre el que anava a obrir. El sobre contenia les entrades per anar a la Sagrada Família! Quina il·lusió!"

Vaig fer una visita amb audioguia per la Sagrada Família i havia de pujar a una de les torres però l'ascensor es va espatllar i no vaig poder pujar. Malgrat tot, la visita em va encantar, vaig gaudir molt, i vaig aprendre molt. Recomano que tothom la visiti com a mínim un cop al llarg de la seva vida perquè aquesta obra mestra no es pot veure a molts llocs avui en dia.




Filmar va ser una mica complicat. El fet que la visita fos amb audioguia i caminant tota l'estona, va concloure amb vídeos amb una mica de moviment. A més, em va costar molt gravar sense que ningú em tapés la càmera i també em va costar filmar i intentar fixar-me amb els detalls que deia el guia que observéssim. Com volia transmetre tot el que té la Sagrada Família, vaig fer un munt de vídeos. No vaig poder retallar més el meu vídeo final, ja que trobo que el que apareix és essencial i capta bastant l'essència de la Sagrada Família i l'excursió.


Finalment, dir que m'ha agradat crear un vídeo sobre la meva excursió, ja que mai m'havia plantejat fer-ho i ara crec que va molt bé per a resumir els viatges i excursions d'una forma més divertida i curta. A més, ara ja sé que no és tan fàcil gravar a l'hora de fer aquest tipus d'excursions i que, quan torni per pujar a la torre, sabré què és important i crearé un altre vídeo. Sincerament, m'ha encantat aquest projecte per molt que hi hagin hagut obstacles i espero fer més treballs d'aquest estil.


Berta Fernández



6 visualizaciones0 comentarios

Entradas Recientes

Ver todo
bottom of page