top of page
Buscar
  • Foto del escritorEsperit Viatger

Retrat de Barcelona IV. Detalls




Ja fa temps que vaig emprendre un viatge amb uns amics. Mai hagués arribat a pensar que aquell començament ens portaria a conèixer llocs, persones, i sobretot més sobre la fotografia.


Com ja he dit, fa uns mesos, uns quants amics i jo ens vam ajuntar per fotografiar i gravar diferents llocs, la majoria dels quals estaven abandonats. Sempre exploràvem llocs que ja no hi eren o llocs llunyans al nostre. Així que un dia vam decidir anar a explorar la nostre ciutat, i ens vam dirigir cap a Barcelona. Vam fer una sessió de fotografies per una marca de roba i vam aprofitar que havíem emprés el començament del nostre viatge per gravar uns llocs en concret que sabíem que hi eren però no sabíem com eren.


A dia d’avui encara no havíem fet res amb els plans gravats, així que quan a la classe de Cultura audiovisual se’ns va plantejar la idea d’un vídeo de viatge vaig pensar en tots els vídeos que havíem gravat aquell dia però que havien quedat oblidats com qui no diu res.

Vaig recuperar els vídeos d’una antiga targeta de la càmera i em vaig posar a editar. D’aquí va sortir el projecte del vídeo: Detalls de Barcelona


"A dia d’avui encara no havíem fet res amb els plans gravats, així que quan a la classe de Cultura audiovisual se’ns va plantejar la idea d’un vídeo de viatge vaig pensar en tots els vídeos que havíem gravat aquell dia però que havien quedat oblidats com qui no diu res..”

Aquest viatge mostra tres ubicacions en concret. Comença al parc de la Ciutadella, on es mostren alguns plans del que anomenem la Cascada Monumental i del ambient que hi sol haver.



Seguim el nostre recorregut fins a l’Estació de França, on, en el vídeo es mostra com és per dins i els elements o decoració que té. I perquè vaig voler gravar l’Estació de França enlloc de la Sagrada de Família que és més important i més reconeguda per a tothom? Doncs perquè trobo que de totes les estacions de tren que hi ha al Vallès i al Barcelonès, és la més bonica i impressionant, però, repeteixo, opino des del meu punt de vista. I per mi, trobo que és una ubicació que dona gust fotografiar.



Finalment, el vídeo de viatge acaba al famós Hotel W, gravat per fora i per dins. És fotografiat des de fora per moltíssima gent i utilitzada per realitzar moltes sessions de fotos.

Penso que no podia faltar, ja que el trobo estèticament molt bonic.



Aquí acaba el meu viatge, compartit amb els meus amics. Espero poder seguir la nostre aventura plegats, i per molts llocs al voltant del món, i seguint fotografiant i gravant el nostre camí.


Judit Pedragosa

6 visualizaciones0 comentarios

Entradas Recientes

Ver todo
bottom of page