top of page
Buscar
  • Foto del escritorEsperit Viatger

Retrat de Barcelona III. Barcelona with Bae

Actualizado: 24 ene 2019



Hola a tots i benvinguts al meu nou post. Aquí us explicaré el dia que vaig anar a Barcelona amb la meva parella. També els nostres llocs preferits, les nostres emocions i com ho vam passar.


“Una vegada que has viatjat, la travessia mai acaba, sinó que és recreada una vegada i una altra a partir de vitrines amb records. La ment mai pot desprendre's del viatge”. – Pat Conroy

Vaig anar a Barcelona, la meva ciutat, dissabte passat amb la meva parella. Vam anar perquè la meva professora d'audiovisuals, la Bea Amado, ens va dir que havíem de fer un relat de viatges. Que no calia anar-se a un lloc molt lluny que com si t'anaves al teu poble. I et preguntaràs, si vius a Mollet perquè t'has anat fins a Barcelona?

Doncs perquè Barcelona és diferent. Barcelona és cosmopolita. Barcelona és un lloc amb encant. Barcelona és única. Barcelona és la meva ciutat. I que millor que gravar-la per fer-li un homenatge?



Vam agafar el tren des de l'estació Montcada-Manresa (a Montcada és on viu la meva parella) i vam agafar la R4 fins a Arc de Triomf. A Arc de Triomf ens vam posar a gravar fins a la Ciutadella. Després com ja teníem ganes de dinar vam anar al Port Olímpic a un Mc Donalds. Vam gravar tota la Barceloneta, el Port i vam pujar Rambla dalt fins Plaça Catalunya. Vam baixar fins a Portal de l'Àngel fins a la Catedral del Mar.



No puc explicar amb paraules el que Barcelona em fa sentir, per això aquí tens un vídeo de la meva preciosa ciutat. Resumidament, per viure Barcelona has de visitar-la, recomanada 100%.


Maria Batiller




10 visualizaciones0 comentarios

Entradas Recientes

Ver todo
bottom of page