top of page
Buscar
  • Foto del escritorEsperit Viatger

Retrat de Barcelona II. Portrait.

Actualizado: 24 ene 2019

He dut a terme un relat de viatges en el que la gent que el veiés sapigués com a mínim una idea bàsica de com és Barcelona. La idea ha sigut des d’un principi la mateixa, que la gent de Barcelona se sentís identificada amb el vídeo, i que la gent de fora se sentís incitada a visitar la ciutat.


Barcelona és una ciutat molt urbanitzada la majoria del territori, i encara més per la zona que m’he mogut jo per a filmar els plans. És cert que qualsevol pot fer un relat de viatges decent i més de Barcelona, que segur que ja n’hi ha un munt, per això, i per voler fer alguna cosa diferent no m’he centrat tant en el paisatge urbanístic de Barcelona sinó en la gent que l’habita, ja que Barcelona és tant la població com l’indret.


“Barcelona capital és una ciutat en que la varietat de gent és inmensa, pots estar caminant pels seus carrers que hi veuràs un munt de gent diferent. Aquesta diferència és la que li dona la gràcia al meu relat de viatges.”


Barcelona capital és una ciutat en que la varietat de gent és inmensa, pots estar caminant pels seus carrers que hi veuràs un munt de gent diferent. Aquesta diferència és la que li dona la gràcia al meu relat de viatges.



Per últim el que crec que ha donat la personalitat totalment al meu projecte ha sigut la música, de llengua catalana. Ens hi podrem fixar com en els moments lents o de lletra trista surten plans calmats i rutinaris, acompanyats d’un semàfor en vermell que dona negativitat. I a les parts alegres veiem com els individuos mostren cadascú el seu costat més personal i humà, acompanyades d’un semàfor que canvia a ritme amb la música formant la metàfora de passar de negatiu a positiu.


Ruslán Álvarez




8 visualizaciones0 comentarios

Entradas Recientes

Ver todo
bottom of page