top of page
Buscar
  • Foto del escritorEsperit Viatger

Retrat de La Molina

Actualizado: 24 ene 2019



A mi sempre m'ha agradat viatjar, i en aquest cas, el meu viatge comença un dissabte a les 8:00 a.m, 3 hores en cotxe per arribar a la magnífica estació d'esquí situada a "La Molina"



La Molina està situada a la sortida del túnel ferroviari de Toses, a la capçalera del riu d'Alp (o riera de la Molina), les seves cotes d'altitud es troben entre els 1400 i els 1700 msnm. La seva població està al voltant de 425 habitants.



Mai havia vist tanta neu en la meva vida com en aquell dia. Vaig ficar el peu dins de la neu, no m'ho podia creure però m'arribava fins al genoll! Vaig estar jugant a la neu amb els meus pares i al cap d'una estona vaig veure al que per mi és, la millor raça de gossos que hi ha, un Husky, llavors, vaig anar a preguntar als seus amos si podia fer-li algunes fotografies.



Com ja he dit, m'agrada molt les aventures i aquesta en efecte ha sigut una gran aventura, ja que després vaig anar on neix el riu Llobregat (Castellar de n'Hug). Tot estava ple de gel, em va encantar l'experiència. Tornaria si o sí.



5 visualizaciones0 comentarios

Entradas recientes

Ver todo
bottom of page